Patrimonium logo
Logo Patrimonium

Vacature Managementassistant

Geplaastst op: 9 december 2024

In verband met uitbreiding van het team zoeken wij een:

 Managementassistent
(24 uur per week)

Ben jij onze nieuwe collega?
We zijn op zoek naar een gedreven, enthousiaste collega die flexibel, nauwkeurig en met energie haar werk doet. Samen met twee collega managementassistenten verzorg je een breed takenpakket binnen onze organisatie. Als managementassistent ondersteun je de organisatie in de meest brede zin op secretarieel en administratief gebied.

Kerntaken
Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het bieden van ondersteuning aan de bestuurder, managers en HR-adviseur op secretarieel en administratief gebied. Het agendabeheer van de MT-leden, ondersteuning bieden bij notities en rapporten.
  • Opstellen, redigeren en verzenden van brieven, e-mails en andere correspondentie. Beheren van inkomende en uitgaande post en e-mailbeheer en het verzorgen van grotere mailingen.
  • Het voorbereiden van standaard documenten en sjablonen voor correspondentie, waaronder projectondersteuning.
  • Volledig verzorgen van vergaderingen, zoals het opstellen van de agenda, documenten, uitnodigingen, verslaglegging en bewaken van de voortgang.
  • De managementassistenten hebben naast hun reguliere werk een aantal verantwoordelijkheden onderling verdeeld. Bij afwezigheid ben je in staat om deze taken over te nemen. De taken betreffen het proces van klachtenbehandeling en communicatie (intranet, website en Socials).
  • Ondersteuning bieden bij diverse evenementen, trainingssessies en bijeenkomsten.
  • Je werkt nauw samen met je collega managementassistenten en stemt onderling de werkzaamheden af.
  • Je draagt bij aan het verbeteren van werkprocessen.
  • Het in algemene zin bijdragen aan de realisatie van de organisatiedoelstellingen.

Competenties/Profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal Havo/MBO-niveau 4.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie en beschikt over een ‘hands-on’-mentaliteit.
  • Je kunt goed samenwerken, bent nauwkeurig en toont initiatief.
  • Je kunt overstijgend denken.
  • Je kunt goed plannen en organiseren, je hebt gevoel voor deadlines.
  • Je bent flexibel, daadkrachtig en stressbestendig.

Aanstelling
De functie is ingeschaald in schaal G minimaal € 3226,- en maximaal € 4278,- op fulltime basis. De CAO Woondiensten is van toepassing. Het betreft een functie voor 24 uur (66,67%) per week voor de duur van een jaar met kans op een vast dienstverband. De werkdagen zijn in overleg. Patrimonium hecht veel waarde aan scholing en ontwikkeling van haar medewerkers en biedt goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Informatie
Voor vragen over deze vacature kun je terecht bij Petra van der Tuuk, manager Financiën en Bedrijfsvoering, telefoonnummer 06-86893727.

Sollicitatie
Is je belangstelling gewekt, beschik je over de gevraagde competenties en respecteer je de christelijke identiteit? Stuur dan je motivatie en curriculum vitae vóór 2 januari 2025 naar vacatures@patrimonium-groningen.nl.