Patrimonium logo
Logo Patrimonium

Reparatie melden

Is er iets kapot aan jouw woning? Dat is vervelend. We helpen je daarom graag. Geef zo snel mogelijk, binnen kantooruren, de reparatie door aan het Klantenpunt van Patrimonium.

Online: Mijn Patrimonium 
Telefonisch: 050-529 9999
Mail: klantenpunt@patrimonium-groningen.nl

Spoedeisende reparaties
Buiten kantooruren en in het weekend word je doorgeschakeld naar een medewerker van Patrimonium. In overleg wordt bepaald of de reparatie kan wachten tot de eerstvolgende werkdag.

Heb je een ernstige waterlekkage? Draai dan de hoofdkraan dicht en bel het klantenpunt. Is de stroom bij jou uitgevallen? Controleer dan de groepenkast misschien is er een huishoudelijk apparaat die kortsluiting veroorzaakt. Bij een gaslekkage verlaat je direct de woning. Maak vooral geen gebruik van verlichting en bel de brandweer 112. 

Veel gestelde vragen

Afvoeren grof vuil

Bel met de Milieudienst Groningen 050 367 10 00. Zie ook de website van de Milieudienst.

Buitensluiting

Lees het protocol en bel met het klantenpunt 050-529 9999.

CAI(kabel)

Bel met Ziggo 0900 1884. Zie ook de website van Ziggo.

Een storing in de cv-installatie?

Heeft je cv-installatie een storing? Bel dan met installatiebedrijf Feenstra op 088 - 845 5000. Op de website van Feenstra staat ook hoe je zelf een storing kan oplossen.

Glasbreuk in ramen buitengevel?

Is er een raam kapot in de buitengevel? Bel met Boekema vastgoedonderhoud op 050 - 579 1468. Deze service is voor huurders van Patrimonium. Je bent hiervoor verzekerd via het glasfonds.

Graffiti

Bel met het Klantenpunt 050 - 529 9999 voor het verwijderen van graffiti op buitenmuren en -deuren. Indien mogelijk met foto. Mailen mag ook naar klantenpunt@patrimonium-groningen.nl.

Ongediertebestrijding

Voor het bestrijden van wespen, ratten, motvliegen en kakkerlakken kun je bellen met het Klantenpunt 050 -529 9999.  Mailen mag ook naar klantenpunt@patrimonium-groningen.nl. De kosten worden betaald door Patrimonium.
Overige ongedierte moet je zelf bestrijden of eventueel op eigen kosten de milieudienst van de gemeente Groningen 050-367 1000 voor inschakelen.

Schotelantennes zijn niet toegestaan

Wij staan geen schotelantennes toe. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven. Via een snelle kabelinternetverbinding van bijvoorbeeld www.ziggo.nl zijn veel nationale en internationale TV-zenders te ontvangen. Ook via internetsites zoals www.wwitv.com (world wide internet TeleVision) zijn veel internationale TV-zenders te bekijken.

Verstopping van riool of afvoer?

Heb je een verstopping in het riool of in een afvoer? Dan kun je rechtstreeks bellen met RRS Groningen/Drenthe op 0598 - 69 65 30. Deze service is voor huurders van Patrimonium. Je bent hiervoor verzekerd via het ontstoppingsfonds.

Vocht en schimmel in de woning

Heb je last van vocht in jouw woning? Dat is vervelend want vochtoverlast wordt meestal pas in een laat stadium ontdekt. Er komen schimmelplekken op de muur, behang laat los en verf bladdert af. Het is natuurlijk beter om een vochtprobleem eerder aan te pakken. In deze brochure lees je alles over vochtoverlast en en ventilatie in de woning.